måndag 28 mars 2011

Nytt jobb

Jag har fått nytt jobb. Visserligen på samma arbetsplats, men ändå... I onsdags ringde min nya chef och undrade om jag tackade ja till erbjudandet om att lägga assistenttiteln på hyllan till förmån för jobbet som ärendekoordinator. Det gjorde jag gladeligen. Visserligen innebär detta att jag inte längre kommer att jobba i samma grupp som den enda människan (förutom jag själv) som vågar sticka på möten och planeringsdagar. Lite sorgligt tycker jag faktiskt. Men men... jag får väl lära de andra i min nya grupp att göra det istället. Det kanske tar lite tid, men stickrevolutionen kryper närmare. Vår GD är dessutom lite inne på att börja sticka eller virka på styrelsemötena. Jag ska jobba vidare på det också när jag kommer tillbaka till jobbet i september.

1 kommentar:

  1. Hej och hå! Då blev jag ensamen stickandes kvar! Det hade varit såååå kul om vi hade varit två handarbeterskor på enhetsmötena! Men som du säger, stickrevolutionen rycker närmare, vi behöver bara kämpa på! :-))) Och om GD kunde hjälpa oss på traven...
    Stort grattis till ÄK jobbet. Mycket roligt och utvecklande tror jag!

    SvaraRadera