torsdag 29 april 2010

Sockklubb

Igår blev jag officiellt medlem i Stickamera.se:s Sockklubb.
Idag har jag skrivit ut alla mönster för de månader som gått och ska försöka ge mig på maj månads mönster nu.
Jag vet inte riktigt vad jag ska ha alla sockar till, men det är ju jul snart och då måste de väl komma till användning =0)

Jag hade fullständigt rätt om gårdagens lunch förresten...
B lät mig inte gå därifrån hungrig =0)
Hon serverade en fantastisk köttfärspaj som var som gjord för att okynnesäta av.

Jag fick även träffa B:s superfina hund. En ungersk fågelhund med de finaste ljusbruna ögon jag sett på länge. Han var lite skeptisk i början, men efter att vi hade lekt med hans fullständigt nerdräglade nalle en stund så var vi bästa kompisar.

Jag vill också ha hund...
Men det kanske inte är så smart att skaffa hund OCH bäbis samtidigt. Det kan ju vara klokt med en sak i taget.
Dock är jag väldigt sugen på en Welsh Corgi, ungefär en sådan som på bilden. De är så coola...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar