torsdag 13 juni 2013

Fantastiska kollegor

Idag skulle vi paddla, men vädret tyckte annorlunda så istället för att tacka av världens bästa chef ute i det fria så samlades vi alla här hemma hos oss och badade badtunna, åt italiensk buffé och lekte spännande lekar.

Jag utnämnde mig själv till lekledare (mest eftersom jag inte ville komma tvåa igen...) redan för ett par veckor sedan och bad mina kollegor skriva varsin fråga som skulle handla om dem. Nästan alla hörsammade min uppmaning och vi fick en ganska bra frågesport. Jag varvade kollegornas frågor med utmaningar så som: vem kan snabbast vispa en äggvita till marängskum, kollega 1, kollega X eller kollega 2?

Vi lärde oss att chefen var suverän på att äta kolasnören på tid men att vispningen inte gick lika bra.

Vi kommer verkligen att sakna henne nu när hon går tillbaka till sin gamla arbetsplats. De har verkligen tur som får henne tillbaka.

Jag konstaterade också att jag verkligen gillar mina kollegor. Åtminstone de som är i min grupp. Glada, trevliga och bra på de flesta sätt, bara man kommer underfund med dem. Och det verkar som om de inte har så mycket emot mig heller, vilket är skönt...

Nu ska jag sova.
Imorgon är det dags för en ny städa-baka-fixa-dag.
Snart är det lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar