måndag 29 augusti 2011

Linas Matkasse

Sitter här och väntar på vår första leverans av Linas matkasse.
Förut idag var jag mest nyfiken på vad leveransen kan innehålla, men nu är jag bara irriterad.
Vi kan ju inte gärna gå och lägga oss innan vi har fått vår leverans.

Visserligen stod det i mailet vi fick att kassen levererades mellan klockan 17.00 och 22.00, men hur tänker dom om man planerar en leverans till ett flerfamiljshus sent på kvällen. Tänker de inte på att porten går i lås över natten och att man då inte kan komma in och ställa det utanför dörren? Vi har inte heller någon porttelefon eller portkod så vi kan omöjligt veta när leveransen kommer.
Störande!
Man kunde ju tänka sig att leveranser efter klockan 21.00 kunde gå till familjer i villor där man slipper portlås och liknande, men inte då.

Nu ska jag ägna en stund till åt att vara irriterad. Sedan ska jag gå och lågga mig och förbereda mig på en ordentlig telefondag imorgon. *suck*

1 kommentar:

  1. Jag vill gärna ha ett utlåtande om matkassen sen. Tycker att större delen av mina kompisar som bloggar här i Märsta har testat, men jag vet inte om någon blivit kvar. Säg till nästa gång ni ska beställa från Årstiderna. ;)

    SvaraRadera